CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:SeTiAp DeTiK NaFasKu:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 31, 2010

HaPpY NeW YeAr 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AZAM BARU

Dah masuk tahun baru, so azam pon kene la baru...hehehe
Tapi...
Jom kite flashback dulu kenangan 2010 ni

Sudah tentunye ade kenangan manis dan kenangan pahit untuk tahun 2010 ni kan...
Banyak kejayaan dan juga kegagalan
Suka dan duka
dan sebagainya....

Bagi saya tahun 2010 adalah tahun kejayaan buat saya...:)

Firstly, saya mendapat 2 anugerah dekan pada majlis Excellent Achiever's Award 2010...

Dean List for S2'09 and S1'10
Then pada bulan Mei 2010, saya dinobatkan sebagai The Champion Of Malaysia Microsoft Office Championship 2010...

Bersama tempat ke-2 dari uitm n tempat ke-3 dr um
Pada Majlis  Excellent Achiever's Award 2010 pada hari tu....saya juga mendapat award 

UniKL BMI Best Acknowledgement Of The Year Award
&
UniKL BMI Most Outstanding Award


Sume kejayaan adalah berkat usaha serta doa daripada mama n ayah....Tidak lupa juga pensyarah-pensyarah yang banyak bg support dan tunjuk ajar...Thanks to all of you...=)
Kepada akmal, aima n khair...korang memang kawan yang sejati...Thanks sgt sbb banyak berkongsi masalah dan sentiasa menyokong aku...LOVE U!!!

Walaubagaimanapun ade juga kesedihan...=(
Antaranya...
Saya tidak dapat bertanding di Utah, USA
dan tidak dapat melancong ke UK!!!sop2x
tu paling sedih sekali!!!!huhuhu
Tapi saye tahu....
banyak sangat hikmah di sebalik semua berlaku....:)
Kite merancang tuhan yang menentukan....
Sudah semestinye rancangan Allah itu adalah sangat terbaik untuk kite!!!!=)


Selain itu....
banyak sangat dugaan sepanjang 2010 ni...
even time exam robotic pon dieorg nk ganggu saya...sedih giler!!
Tapi xpe, dari situ kite tahu mane kawan dan mane lawan....

Kepada orang berkenaan....
Gurau biar bertempat...
Aku pon tak heran kalo xkawan dengan kau
Selagi kau tak mintak maaf dengan aku
Sorry
Tiada maaf bagimu..
Cewahhhh...haha

AZAM BARU SAYA!!!!
1) Saya harap tahun 2011 ini saya dapat dean list untuk 2sem ni, so dapatlah graduate dengan pointer 3.5(2sem lagi utk bertahan...pleaseeee)..Besarlah harapan utk melanjutkan pelajaran untuk peringkat master dekat tempat yang diidamkan iaitu United Kingdom...:)
2) Dapat pergi California,USA untuk pertandingan Microsoft Office dan menjadi juara dunia
3) Diberi kesihatan yang baik untuk saya dan keluarga
4) Dan diberi kejayaan didunia mahu pon akhirat
aminnnnn

Untuk Semua Rakan-rakan:

Like birds, let us,

leave behind what we don’t need to carry,

GRUDGES SADNESS PAIN FEAR and REGRETS.

Life is beautiful, Enjoy it.
HAPPY NEW YEAR 2011!!!!!!!!!!!!!!!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...